Promóciós kampány

2016. augusztus 18.

Baráti konzultációból promóciós kampány. Egy szépségverseny apropóján ötletet adtunk, kitaláltuk a koncepciót, tartalmat fejlesztettünk, weboldalt építettünk és teljes körűen előkészítettük a kivitelezést.

Promóciós kampány

Dávidot, a Gymfanatic csapatának lelkes tagját egy rendezvény szponzorációjával keresték fel, ami induló vállalkozása számára számos új látogató, potenciális vevő elérésével kecsegtetett, azonban mielőtt bármire is rábólintott volna, hozzánk fordult tanácsért. Rövid beszélgetésünk alatt a tények és számok átgondolása után egy másik alternatívát kínáltunk számára, amivel ő maga is könnyebben tudott azonosulni.

A kampány keretében a szponzoráció helyett egy a versenyre nevező lány köré építettünk fel egy 31 napos, "Lendülj formába Judittal" nevet kapó programot az egészséges életmód, a mozgás és a megfelelő táplálkozás tudatosítása érdekében. A programra feliratkozók 31 napon keresztül napi étrendet, recepteket, a hozzájuk tartozó bevásárló listát, és a napi előírt edzéstervet is megkapják, valamint heti rendszerességgel különleges beszámolókkal, bevont partnereinknek köszönhetően pedig további érdekességekkel is szolgálunk, de a helyi jelentkezőkkel közös mozgást is tervezünk. A megfelelő tartalom biztosítása érdekében minden területről bevontunk egy-egy szakembert, így szakácsot, személyi edzőt, és táplálékkiegészítőkkel foglalkozó szakembert is.

A programon résztvevők a Gymfanatic üzletében kedvezményekben részesülnek, de további partnereket is bevontunk, akik felajánlásait a program lezárultával sorsoljuk ki a résztvevők között. A kampány előmozdítása érdekében videó és weboldal is készült, amit a Facebookon tovább népszerűsítettünk.

 

A videó gyors elkészítéséért köszönet Mács Péternek.

Kommunikáció